"Hemliga projektet"

Hejan!
Jag kom hem för en stund sen, men det är först nu som jag har haft möjlighet att blogga. :)
Jag lovade ju att jag skulle berätta om mitt "hemliga projekt" right? ;)
Det är nämligen så att jag börjat dansa streetdance! :D
Jag vet att det antagligen är som en fjärt i rymden jämfört med andra bloggares "hemliga projekt", men min blogg handlar ju om mitt liv, och för mig är det här väldigt stort.
Jag vet inte hur jag ska beskriva den här känslan, men det känns som att jag verkligen har hittat rätt. :)
Jag var och "provade på" i torsdag, och så fort jag klev in i danssalen och hörde musikens rytm, så var jag fast, jag visste att jag hade hittat rätt. :)
Jag har egentligen dansat ganska länge, ända sen jag var liten faktiskt. ;)
Men av någon anledning så slutade jag för några år sen,
och jag har tänkt börja dansa igen jättelänge men det har alltid kommit annat emellan.

Innan det blir för långt, så vill jag avsluta med att tacka alla som har hjälpt/stöttat mig:
A&T - För att ni fick mig att våga.
C - För ditt tålamod, och för att du har svar på alla mina frågor. 
M - För att du inspirerade mig.
R - För din uppmuntran.
Tack!
Tänk att människor kan vara så underbara mot andra som man inte känner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0