Pluggar

Hej!
Sitter vid datorn och pluggar just nu!
Vi håller på med ett grupparbete i skolan som vi ska redovisa imorgon, sen måste jag skriva en grej till samhällskunskapen, och sen ska jag plugga spanska-glosor.
Och imorgon är det fredag! :D
Det känns som om veckorna går jättefort nu fast det kan ju bero på att vi har ganska långa lektioner, och då är skoldagen helt plötsligt slut efter bara 3-4 lektioner. :)
Jag tycker verkligen jag valde rätt program på gymnasiet i alla fall, för det är jättekul, trots att man måste plugga mycket men eftersom vi har så långa lektioner så blir det inte så mycket läxor om man är koncentrerad på lektionerna. :)
Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0