Bloggar jag läser

Läser inte så många bloggar just nu eftersom det är mycket i skolan, men just nu så läser jag dom här 3 bloggarna. :D
1. Spiderchicks blogg
Jättebra blogg, tjejen är en helt fantastisk skribent, jag blev beroende nästan direkt. :)
2. Fokis blogg
Kul och lite annorlunda blogg eftersom hon skriver mycket om lite annorlunda saker som t.ex. om Japan. Jättefina bilder också! :)
3. Fitnessgurus blogg
Fast nu har det blivit mer som en hemsida, men från början så var det som en blogg.
En kille som skriver om träning, kost och hälsa. På hans sida finns det numera även andra bloggare också, eftersom sidan har utvecklats. :)

Kommentarer
Postat av: Patrik L

och nu kan du bli beroende av min blogg Xd

nej då skojja =)



den enda av de där som jag läser ibland är fitnessguru =)

2010-11-01 @ 22:45:22
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Elin

TACK för hjälpen! Nu ska banne mej bloggan fixas till!

Jag håller med dej, spiderchick är helt underbar! Det är nog den enda bloggen jag följer för tillfället:) du har en jättefin blogg:)))))kramar Elin

2010-11-04 @ 11:51:26
URL: http://elinsayshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0