www.gratisbio.se

Hej!
Jag antar att många har märkt hur många gratissidor det finns idag där man kan tjäna poäng och få presentkort eller biobiljetter? Själv har jag varit medlem på såna sidor tidigare, men oftast har jag tyckt att det inte är värt det, eftersom det nästan alltid verkar gå ut på att få folk att köpa saker från deras annonsörer.
Men i April tidigare i år så gick jag med i gratisbio.se, och där är det jättelätt att tjäna poäng och få presentkort. :)
Man kan skaffa poäng även om man inte beställer något, man kan skaffa poäng genom att delta i undersökningar och tävlingar, besöka hemsidor, vara aktiv på sidan o.s.v. Så jag rekommenderar verkligen gratisbio.se!
Bli medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=290955

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0