Vill ha kläder...

Hej igen!
Igår så satt jag och tittade i H&M katalogen för hösten 2010. :)
Jag gjorde en markering vid varje plagg som jag måste ha, inget onödigt alltså, och när jag räknade ut hur mycket det skulle kosta, så blev det ca 1700 kr.
Och inget av plaggen kostade särskilt mycket heller, det är just därför jag <3 H&M. :)
Dom hänger med i modet och har snygga kläder till ett bra pris.
För jag köper hellre billigare kläder, och får mer att välja på istället för att köpa dyra märkeskläder, och få 2-3 tröjor till samma pris som man från H&M får 10 st tröjor. Om nu en tröja går sönder, så har man ju många fler att använda. :)
Det enda problemet är hur jag ska ha råd med så mycket kläder. :/
Egentligen har jag råd, men då måste jag använda barnbidraget från Juli och Augusti, och jag vill ju inte vara utfattig nu i sommar. :(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0