Takida <3

Jag såg just att jag bara skrivit att jag gillar musik, men att jag inte skrivit vad för sorts musik. xD
Jag kan lyssna på det mesta, förutom dansband, techno, rap och den slags hårdrock där dom bara skriker så man blir döv. :P Jag har inget emot dom som lyssnar på sån musik, eller spelar sån musik, men jag får bara ont i huvudet.
Men ett band som jag verkligen älskar, och där jag verkligen förstår deras budskap är Takida. Det började med att jag såg reklamen på tv där dom gjorde reklam för sin nya skiva, och det var första gången jag hörde "Curly Sue". Efter det lyssnade jag på fler låtar, och insåg att det var min stil.
Det här hände för ca 2 år sen, och sen dess är jag fast. :-) Det här känns som ett onödigt inlägg, men jag var bara tvungen att skriva det. :)
XOXO
// Aidaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0