Sommar!

Snälla ge mig sommalov nu!
Jag är så less på skolan nu, så de är inte sant.
Jag räknade för någon dag sen hur många skoldagar det är kvar, och det är ca 20 skoldagar kvar. :(
Det låter inte som så mycket, men det känns som en evighet.
Visst, jag gillar ju skolan på sätt och vis, eftersom det skulle bli tråkigt att bara vara hemma på dagarna.
Men just nu är det så jobbigt att vara på skolan, eftersom vi bara har några prov kvar att göra, och dom ska vi göra vecka 20 och 21 tror jag, sen måste ju lärarna hinna sätta betyg på allt, så jag tror inte vi kommer hinna börja jobba med något nytt heller, så det känns så onödigt att gå dit, men annars får man ju skolk, och det vill jag ju inte. :(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0