Saker jag använder

Hej!
Här kommer en bild på saker som jag använder nästan varje dag till mitt hår och min hy.

Från vänster: Got2b hårspray från Schwarzkopf, Nutri-gloss från L'ore'al Elvital, Scrubcreme från Neutrogena, fuktighetskräm från Neutrogena, Great lash mascara från Maybeline, ögonskugga och foundation från Maybeline.
Oftast använder jag alla dom här produkterna, men ibland hinner jag inte fixa ögonskugga, och nu på våren har jag slutat använda foundation. Bl.a. för att den är för ljus nu, eftersom det är den ljusaste.
Men också för att jag inte får så mycket finnar om jag bara ser till att rengöra hyn ordentligt varje dag.
Just därför så är Neutrogenas produkter så bra, eftersom dom verkligen funkar. Dom flesta är lite dyra, men det är helt klart värt det! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Nicole - blogg tävling pågår

kul att du ville var med :) om du anmäler dig fler gånger har du större chans att vinna :)



neutrogena är väldigt bra :)

2010-05-10 @ 18:11:04
URL: http://momentsofnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0