Nya kläder :)

Hej bloggen! Nu har jag varit ute ett tag, och sen har jag tittat på tv med mamma. :)
Just nu känns det väldigt orättvist att vara en fattig student. :(
Har suttit och tittat på jättemycket kläder som jag vill köpa, men jag har inte råd, eftersom dom kläder jag vill köpa kostar ca 2500 kr sammanlagt, och jag har redan köpt jättemycket kläder känns det som, dessutom så är ju barnbidraget ca 1000 kr, så dom flesta förstår nog att det inte går ihop, för jag vill ju köpa mer saker än bara kläder ju..
Men här är några bilder på min nya jeansjacka (som jag älskar, kommer användas väldigt mycket nu i vår/sommar) mina jeansshorts och några söta klänningar. :-)











XOXO // Aidaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0