Inne Just Nu! :)

Här är dom plagg som jag tycker är mest inne nu i vår/sommar :)

1. Jeansjackan
Så j**la het just nu!
Speciellt om man matchar den med en söt klänning :)
2. Maxi-Klänningen
Både den långa fotsida klänningen och den lite kortare blommiga är supersnyggt i vår tycker jag!
Tänk hur snyggt det blir om man matchar maxiklänningen med gladiatorsandaler och ev en jeansjacka (beror på hur klänningen ser ut och passar med jeansjacka till). Snyggt or what?
3. Korta blommiga klänningar
Hur snyggt som helst
och väldigt mycket sommar-feeling enligt mig! :)
I alla fall jag känner verkligen att det är sommar när man kan gå i en kort blommig sommarklänning och matcha det med ett par enfärgade ballerinaskor. :)
Nu längtar jag ännu mer till sommaren, men nu är det bara ca en månad kvar tills skolan slutar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0