Hoppas på sommarjobb!

Hej!
Är det bara jag som har hört många vuxna säga att "ungdomar är lata, och vill inte jobba"?
Jag vet inte om det är så, men det stämmer inte in på mig i alla fall.
Jag vill ha ett sommarjobb,(inte hela sommaren, men 2-3 veckor kanske?) men det är så svårt att få ett när man inte har fyllt 16, och inte ens om man har fyllt 16 så är det säkert att man får ett. :(
Men det finns chans att jag får sommarjobb på en affär som ligger ganska nära där jag bor, men det är inte säkert att dom ska anställa nån alls, så dom ska bestämma det snart.
Jag hoppas verkligen att jag får jobb där, för även om det bara är 1 vecka, så får man ju lite pengar i alla fall. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0