Bra böcker!

Ända sen jag läste Twilight så har jag haft ganska höga krav på hur bra en bok ska vara för att jag ska orka läsa den, och i tisdags så började jag läsa den här boken.

Den är jättebra och jag låg vaken halva natten för att läsa klart. Det är svårt att förklara vad den handlar om, men den är jättebra. :)
Och det här är uppföljaren.

Det är en trilogi och den sista boken kommer ut på engelska först i augusti någon gång. :(
Böckerna utspelar sig i framtiden i landet Panem där USA förut var. En bra sak med dom här böckerna är att dom handlar om framtiden, men det är inte high-tech och science-fiction bara för att den utspelar sig i framtiden.
Längtar tills tredje boken kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0