Dress

Hej igen!
Jag har världens beslutsångest just nu!
Jag försöker bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på skolavslutningen.
Jag har några stycken att välja mellan, men alla är ju fina, och jag vet inte vilken jag ska ta! :'(
Haha, det låter som ett typiskt I-lands problem: "vilken klänning ska jag ta?"
Jag känner mig ibland så egoistisk som har problem med att välja kläder, när det finns dom som oftast får ha samma kläder bara för att dom inte har råd med nya kläder.
Här är mina alternativ i alla fall:
    


Dom tre sista är från H&M.
Jag tror jag kommer ta den blåa, för jag ser så tjock ut i den rosa, jag vet inte varför, men det känns så i alla fall.
Den svarta känns lite tråkig att ha på en sommaravslutning, så det blir antagligen den blåa eller den mönstrade. :) 
Till klänningen kommer jag ha antingen ballerinaskorna eller dom andra svarta med klack.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0