5/5 2010

Hej!
Nu har jag varit i skolan och gjort det där provet. Det var j***igt svårt och jag förstod ungefär hälften av provet, resten bara skrev jag det jag trodde var rätt. :P
Men jag var inte ensam om det, för alla andra i klasen tyckte också det var svårt. :S
Men jag hoppas jag får G i alla fall, för bara jag kommer in på linjen jag vill gå på i gymnsiet, så spelar ju betygen från högstadiet ingen roll. :)
Jag kom hem för en stund sen och har just ätit lunch, men snart måste jag åka iväg igen, för jag ska till sjukhuset och kolla om jag har någon allergi, eftersom det har kliat i ögonen ett tag nu. Det kanske är pollen?  :S
Jag hoppas att det inte är det, för det verkar rätt så jobbigt. :(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0