27/5 2010

Hej!
Jag hann inte blogga igår eftersom jag pluggade till ett prov, men nu ska jag fortsätta blogga som vanligt. :)
Idag har jag bara haft en lektion i 20 min eftersom vår lärare var sjuk, och vi tittade bara på en kort film på den lektionen, och sen så gjorde jag och mina kompisar ett no-prov som vi egentligen skulle haft sist på dagen, men vi hittade våran lärare och fick göra provet tidigare. :) 
Sen hade vi ingen idrott heller, eftersom min lärare var ledig, så jag slutade kl 09.30 idag. xD
När jag hade slutat så gick jag och en kompis på stan, och nu så har jag varit hemma ett tag. :)
Dessutom så är det fredag imorgon, och då slutar jag oclså tidigt, så det ska bli skönt med helg.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0