Väntar

Hejsan!
Är det bara jag som längtar efter julen? Bara en vecka kvar nu! :)
Bara 2 skoldagar kvar, och sen är det jullov! 
Det ska verkligen bli skönt, det behövs verkligen, speciellt när man läser en "plugglinje" som jag gör.
Men jag klagar inte, jag har verkligen valt rätt linje. :)
Det enda dåliga är väl att jag har 2 prov den sista veckan, ett varje dag. :(
För en gångs skull så slipper jag iaf stressa och köpa julkappar i sista sekunden, för nu har jag bara 2 julkappar kvar att köpa och jag vet redan vad jag ska köpa. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) superkul att du var med i dagens blogg!



btw kan du rösta på mej här skulle vara otroligt snällt? du loggar in me ditt fb namn och lösen, sen trycker du tummen upp



http://www.mylovebasket.com/profile/alexandra-johansson-3553728

2010-12-17 @ 19:05:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0