Om klassdagen igår!

Hej världen!
Jag lever fortfarande men jag var så trött igår så jag orkade inte uppdatera bloggen, men som en annan bloggare skrev, 'det är bättre med kvalité än kvantitet.'
Vi hade hur som helst klassdag igår, och det var jättekul!
Jag har tyvärr inga bilder att visa, eftersom jag inte hade någon kamera med mig, och ingen annan heller. Dessutom känns det fel att lägga ut en massa bilder på min klass bara sädår, utan att dom vet om det. Vi hade jättekul ändå, vi hade olika lekar, samarbetsövningar o.s.v.
Vi hade en lagtävling också, och mitt lag vann!
Idag tänkte jag fara till skolan, men jag hade så ont i huvudet och halsen, så jag stannade hemma.
Nu mår jag bättre, så jag ska fara på skolan imorgon! :D
Nu ska jag plugga, har prov snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0