Kom hem tidigt idag!

Hej!
Jag kom hem för en stund sen, fick sluta tidigt idag! :)
Först så fick vi ledigt från en lektion, och sen skulle vi egentligen ha lunch i ca 2 timmar.
"Perfekt, då kan jag springa ner på stan, och köpa den där sista julkappen" Tänkte jag.
Men när jag kommer ut från toan så ser jag först att jag har ett missat samtal från en tjej i min klass, och sen kommer en annan tjej som också går i min klass fram till mig och säger att vi har lektion nu. 
Jag går till salen vi ska vara i, och då säger de andra i min klass att dom hade "börjat lite tidigare".  
Eh, ja bara 2 timmar tidigare?
Just som jag insåg att jag och en annan tjej (vi läser en annan kurs än de andra i klassen)
skulle få rast i ca 2 timmar innan vår sista lektion, så fick jag veta att vi har den lektionen direkt
efter lektionen istället.
Alltså fick vi sluta 2 timmar tidigare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0